Från hällregn till Fish Spa

Efter en sen morgon och en dags jobb åkte jag in till Slussen och fikade med min bästaste barndomsvän på Café Fåtöljen. Fantastisk kladdkaka!



Sen åkte vi vidare till Riddargatan och gick på Fish Spa, samma som i våras när jag fick i present av barnen. Fantastisk avslut på en arbetsvecka!

                                    
 
                       
                        Vi fick rosa bubbelvatten eftersom det var dan före midsommar!



Detta kan jag verligen rekommendera!

Kom hem vid sju och skyndade så gott jag kunde ner till landet. Här har internet inte funkat sen igårkväll och nu har vårt främmande kommit så jag ska ägna kvällen åt att festa med dem. Önskar alla en fantastisk midsommar med en smultronbild hemifrån:

                  

Kommentarer
Postat av: Snurran

Hoppas er blir fantastisk den också!

2011-06-24 @ 15:54:41
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0