Genrep på Hair

Jorå! Det var den musikalen och kvällen var magisk! Träffade min gode vän på Sergelplattan och vi började med att gå på Tex Mex för att äta och uppdatera oss på varandras liv.


Nachotallrik på Santa Marias Tex Mex. Mumsfilibabba!

                          
                           "Mexikanen" och "Katten"

På den gamla goda tiden, för sisådär 25 år sen när vi båda var singlar, hade vi massa kul ihop. Nu har vi glidit ifrån varandra lite, han har småbarn och jag är mormor, han jobbar och jag har pluggat en massa år... Desto roligare och mer uppskattat när man ses, och ikväll hade han fått biljetter till genrepet av Hair på Stadsteatern.


                         

Hans fru jobbar på Stadsteatern och jag är så glad att jag fick följa med ikväll. Tack Mexikanen och tack Mexikanens fru! Musikalen var rå, brutal, naken, flummig, fantasifull, levande och helt fantastisk! Och sen musiken, jag bara älskar den! Finalen var helt otrolig! Jag vill se den igen!

Familjen sover. Bamse har varit ute. Jag har varvat ner och tror jag ska kunna somna nu... med "The age of Aquarius" ringande i öronen...

Kommentarer
Postat av: NettAnn

Vad skoj o få se HAIR!Jag älskar musiken i den!Skickar dej en länk,gå in o kolla.Det är min dotters examensarbete i estetklassen 2010 som hette MUSICAL HIGHLIGHTS,detta klippet är från just HAIR o ungdomarna är så FANTASTISKA!!



http://www.youtube.com/watch?v=O0yVTZ_n6TU&feature=related

2011-03-15 @ 00:41:45
Postat av: Guggelutt

Jag kollade klippet! De var jättebra!

2011-03-15 @ 10:41:08
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0