Back to life... back to reality!

Det var till att drastiskt byta vy ...


Cala des Pou, 13 maj                                    Wärmdö köpcentrum, 15 maj

Igår åkte Janne och jag ut till Aspö för att hämta hem Bamse. Han har varit hos svärmor och hennes "gubbe" medan vi haft skönt på Mallis. Bamse har visst varit jättebusig! Men jag hoppas de inte blivit avskräckta inför ev. kommande resor. Vi tog bilen till Stavsnäs och M/S Saxaren ut till Aspö där återseendet var kärt.


M/S Saxaren

                              
                               Bamse på en av Aspös fantastiska orchidé-ängar.


Adam och Eva

Efter en god lunch på egen fiskad torsk samt ett par timmars prat och virkande tog vi M/S Sjösaga hem.



Nu på morgonen har jag gått en timslång runda med Bamse och småfixat lite... nu måste jag ta tag i interpretation och predikan så jag kan börja tentaplugga sen... Det är bara FYRA VECKOR KVAR! Sen är skolan över, predikan över ... och jag är på jobbet!

Kommentarer
Postat av: bella

Ni kommer till värmdö så hälsar ni inte på det kallar jag dålig stil :P

2011-05-16 @ 17:59:45
Postat av: Guggelutt

:O) NÄsta gång får vi se till att inte ha en båt att passa ;O)

Puss

2011-05-16 @ 21:31:47
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0