Nattvakt

Otroligt! Somnade igen... undrar om det är nåt skit på gång? Lagade middag, sydde i 20 virkade rutor i filten medan jag tittade på TV, la mig i soffan och vaknade kvart över 9. Då blev det bråttom för kl 22.00 började vårt nattvaktspass i båtklubben... och var 17 var Janne?

Jag fick på mig skorna och sprang ut med Bamse. Janne hade ringt tre gånger på min mobil för han var sen från landet. Han hade räknat med att vara hemma kl 20.00 men hade tappat bort tiden när han snickrat i solskenet i Sanda. Medan jag var ute med Bamse bredde Janne mackor och packade några småsaker till bla Bamse...

Vi hann till kl 22.00 iaf, ringde nästa nattvakt och meddelade Securitas att vi var på plats. Nu har vi gått första bryggronden...


                        
                  
                    Vi hittade en båt som heter Bamse!

                   

Här ligger vår båt och sussar gott...


... och Blu Moon, som vår fågel (Blue Moon)      Denna är lite läcker :O)

Nu ska jag virka en stund innan nästa bryggrond...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0