Grattis Ängla 4 år

Igårkväll gick jag kvällspromenaden upp till bussen för att möta M, hon hade strulat till det med tåget hem men jag var glad för det för då fick jag oväntat och kärt besök!

                           Bästisar!

Vi satt uppe och pratade en stund, men två damar i reparationsåldern behöver sin skönhetssömn så vi trillade i säng före midnatt. Vi hann prata en stund till över frukost och promenaden upp till T-banan oxå, så lite hann vi umgås. Jag knallade vidare med Bamse så promenaden blev nån dryg timme lång. Linnéas halvsyster och pappa kom och hämtade cupcakes som Bekki gjort till kalasen, först barnkalas och efter det släktkalas.



När muffinsen var upphämtade åkte Bamse och jag till Virvelvindens hundskola där jag fått en jättebra kontakt. Bamse fick kycklingkorv varje gång han tittade på de andra hundarna - tittade på mig - och var tyst. Det gick jättebra! Vi ska försöka komma tillbaka två gånger till under terminen, sen blir det rallylydnad i vår hoppas jag!

Hemmavid skrev jag mitt sorgliga inlägg och Kautchuk. Det vill inte sjunka in helt enkelt. Det kom så oväntat! Janne är på väg hem och vi ska ut om en stund i regnet och begrava honom.

Jag gick ut med Bamse en 20-minutare innan Bekki och jag gjorde oss klara för att åka iväg. Ängla fyller fyra år och det måste ju firas! Svårt att fatta att tiden går så fort! Nyss var hon bara pytteliten och nu är hon en självständig ung dam som kan själv!

              

          
Mamma och pappa träffar yngsta barnbarnsbarnet för första gången :O)

Jag hoppas och tror att Ängla var nöjd med sina kalas. Hon såg rätt utfestad ut när vi åkte framåt kvällen, mommos lilla hjärta!

Bekki och jag har syndat med en McDonaldspåse. Nu väntar jag på Janne som är på väg hem... den där begravningen väntar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0