Onsdag

Vad kan jag säga... jag är trött in i märgen, just nu så trött att jag sitter med TVn på, har lånat Bekkis skoldator och undrar hur i hela friden jag ska orka gå ut med Bamse....
                                                     
Arbetsdagen började rushigt, frivilligkrafterna till köket kunde inte komma av olika anledningar så jag fick rycka in där och bre mackor och skära bröd. Tur att vaktis handlar! Värdskap och andakt för min del. Sen strulade maskineriet, dvs bildkanonen, så jag lät medvetet det spännande föredraget om Färöarna dra ut ordentligt på tiden då det kommit så många sverigeboende Färöingar långväga ifrån. Hoppas vi kan ordna den där rackarns bildprojektorn till nästa gång. Våra besökare var dock fantastiskt tålmodiga och föreläsaren + vaktis var fantastiskt lugna när de mekade med grejerna under pågående program så det gick jättebra ändå. Det är så härligt när mänskligheten segrar över mekaniken!

Handlade och hämtade Bamse strax efter halv sex... Bekki hade fixat egen middag men jag gjorde nåt gräddvariant på köttfärssås till mig och matlådan. Ingen matlust men.... ändå.

Men huvudvärken vill inte ge sig. Kom aldrig iväg för att köpa vitaminer, men pular i mig järntabletter som gör ont i maggen. Får nog ge mig själv minst ett par dar till för att läka. Är nöjd med att kunna sköta mitt jobb även om jag inte känner mig på topp. Bara dagens små kriser har jag lyckkats lösa ändå, får var nöjd med det.

Sov gott mina vänner i sajberspejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0