1:a advents-fest

Inatt har jag sovit första hela natten sen Mexico. Det var skönt. Ändå var det litet svårt att pallra sig upp imorse. Men när jag väl masat mig upp så var morgonpromenaden ljuvlig!
 
 
Sen åkte Janne och jag och handlade. De flesta av barnen med respektive skulle komma på middag. Sandra jobbade em och Bella hade jobbat natt så de hade sagt att de inte kunde komma. Janne plockade och fixade med bord och dukning medan jag stekte, hackade och skar till tacos för 10 pers. Esmeralda fick bada och fåglarna fick vara lösa under tiden.
 
Blue Moon undrar över hur Ragnar badar... och i vad?
 
Vanligt vatten?
 
Det blev en härlig eftermiddag!
 
Änglarna från basaren sover lite
 
Fina fåglar i Ragnars voljär...
 
Årets gran!
 
Kvällen börjar lida mot sitt slut. Janne ska upp i ottan och jag strax efter. Ska snart ut med Bamse, det är -13 grader ute så det biter lite i skinnet, men vad det är skönt mot slasket vi kom hem till i tisdags. Nu kommer Bamse in torr och ren!
 
Tack för en underbar dag!
 
Förra fredagen var vi på äventyrspark! Här firar vi ner oss i en cenote ... 17 meter till vattnet :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0