Heldag i nöjespalatset!

Låg kvar i sängen till klockan 10.00, sen gick jag upp och gjorde frukost. Bamse kom släntrande efter en stund och vi gick ut en långpromenad på dryga timmen. Strax efter 12.00 hämtade jag upp Monica i Älvsjö för en eftermiddag i Heron City. Först gick vi och köpte biljetter till bion!
 
 
Sen spöade jag Monica i bowling!
 
 
Sen gick vi in en fotoautomat och fick ut en underlig bild...
 

Sen fikade vi på Amazon!
 
 
Så gick vi på bio och skrattade hejdlöst. En så rolig och bra film har jag inte sett på länge!
 
 
Till sist gick vi på Pizza Hut och åt med Bekki!
 
 
Givetvis störde vi henne på jobbet både före och efter maten!
 

 
Klockan hann bli över sju innan jag lämnat Monica i Älvsjö och kommit hem. Bamse var överlycklig. Han har kamperat ihop med Janne hela em men fått varit ensam en stund efter Janne åkt till nattpasset och jag kom hem.
 
Obeskrivligt trött men helnöjd efter en superkul dag. Nu ska jag strax ut med Bamse för imorgon blir det en intensiv dag på jobbet, då är det fest!

Kommentarer
Postat av: Snurran

Vilken utomordentligt härlig dag! Filmen har jag sett, tyckte också om den :-) Ha så trevligt på partyt i morgon

Svar: Tack Snurr!
Guggelutt

2013-01-26 @ 22:02:06
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0