Grödinge

Söndagen gick inte av för hackor! Det blev en underbar dag i ett soligt Grödinge med en klasskamrat från grundskolan som jag återfått kontakten med under senare år... och så har hon så många underbara djur dessutom!
 
Alla djurungar är söta... men kaninungar är verkligen jättesöta!
 
Cornish rex
 
Cain terriern Fia
 
Jag sa ju att kaninungar är grymt söta!
 
Yokohamatuppen Karl Alfred!
 
Höns är ju bara så fantastiskt roligt!
 
 
Detta var bara ett axplock från alla fina bilder jag tog denna dag. Det lär bli fler nästa gång!
 
En lång promenad hann vi med också, både i skogen och genom byn innan jag styrde kosan hemåt...
 
Tack för en härlig söndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0