Weekend

Oj, vilket perfekt veckoslut! Heldagsregn igår och mulet idag. Jag har summerat, analyserat och bearbetat Blekinge, förlossning, Tönder, Waxholm och Parken zoo samt allt det som hänt däremellan, före, innan och efter! Jag hör till den kategorin människor som inte bara lämnar något utan att ha tänkt igenom det först och det har ju onekligen hänt väldigt mycket den senaste månaden. I helgen har jag inte gjort någonting.... höll jag på att säga, men det har jag ju. Matte kom ner med Spike och Minou igår för de skulle på bröllop, jag var ute med dem i regnet, har slagit frivoliteter, funderat och tittat på TV. Just nu rör sig tankarna mycket kring relationer och engagemang.
 
Spike, Minou, Rambo, Bamse
 
I förmiddags åkte jag hem till Linnéa med vovvarna och tillbringade några trevliga timmar hos dem.
 
Thyra och Ängla                                                   Edwin
 
Meija
 
En ny vecka ligger i pipeline...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0