Jobb och kalas

Några bra arbetsdagar har förflutit med flera besök, hembesök, torsdagsträff och dessutom frissa och zonterapi. Inte dumt alls.
 
Bortskämd hos frissan! Kände mig som en bakelse inslagen i cellofan ett tag, men resultatet är jag som vanligt nöjd med: Färgad, lockad och  plockad!
 
Dessutom hade vi en magisk soluppgång härom morgonen. Himlen var rosa och orange, regnbågen var hel fast det inte regnade (luften var fuktig iof).
 
Magiskt...
 
I lördags tog jag det allmänt lugnt och fixade lite hemmavid, men igår så var det kalas för Ängla som fyllde 9 år. Tänk att jag har så stora barnbarn! Gott fika och en kväll som avslutades med grillning.
 
Paketöppning
 
Mamma och pappas Hagge är nytrimmad... och 13 år!
 
Mattias och jag byggde in flickorna i Ragnars bur. Skönt att veta var man har dem!

Kompledig idag! Äventyr väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0