Åter i sadeln

Några halvdassiga dygn sen senast men nu på bättringsvägen. Jag hade en väninna från Åland, tillika sjuksköterska, på övernattning i lyan mellan torsdag och fredag. Hennes kommentar när jag velade mellan att gå till jobbet eller inte på fredagen var glasklar; "men du är ju sjuk!". Tack! Alltid skönt med experter som uttalar sig! Jag mailade mig sjuk och framåt eftermiddagen  preppade jag mig Alvedon och Ipren för att kunna köra hem.
 
 
Helgen har avnjutits i ett töcken. Maken har tagit hundpromenaderna medan jag sovit och gjort så lite som möjligt. 
 
Imorse åkte jag till jobbet och det har gått bra att börja jobba igen. Nu hoppas jag hålla mig frisk till nästa år!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0