Jag trivs så himla bra

...  i min lya! Och det är en sån otrolig lyx att slippa pendla! Idag ligger jag för ankar i soffan och är tacksam. En härlig känsla. Ragnar sitter på min mage och putsar sig, Rambo ligger vid mina fötter och Bamse travade nyss iväg till sin korg, det blev väl för trångt för honom i soffan.
 
 
Hemresan från Thailand i söndags gick bra. Trots att vi spenderade nästan 12 timmar i luften kändes hemresan kortare än ditresan som bara tog 11 timmar. Bekki och Freedy tog en taxi från Arlanda medan Janne och jag sammanstrålade med mina föräldrar i Norrtälje, ett kärt återseende av både hundar och föräldrar. I måndags hämtade vi Ragnar hos Linnea och på kvällen knyppelkurs. Nu är alla utställningsalster insamlade och en av eleverna ska lämna in dem på Multeum nästa vecka inför vernissagen nästa fredag.
 
 
Tisdag, onsdag har jag jobbat, men idag fick jag vika ner mig. Eventuellt hade jag feber inatt. Jag har snorat och skrovlat lite sen i tisdags, jag har skyllt på luftkonditioneringen på planet. Vi får se vartåt det barkar men efter att ha sjukskrivit mig imorse somnade jag om och sov fyra timmar till, vaknade strax efter 12!!! Hundar och fågel tyckte tydligen oxå att det var skönt att sova ut! Nu mår jag bättre och hoppas innerligt att det fortsätter i den riktningen. 
 
 
Nu ska jag fortsätta ligga här och trivas med mina smågrabbar i lyan. Sämre kan man ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0