Sista dagen 🌾

Det Àr konstigt hur tiden kan gÄ sÄ fort samtidigt som det kÀnns som man varit borta jÀttelÀnge...
 
IgÄr lÄg jag vid poolen större delen av dagen, vÀdret var inget vidare och jag ville ha en riktig slappardag. LÀste flera kapitel ur GWs nya bok.
 
 
Idag dÀremot utlovades bÀttre vÀder, Ätminstone pÄ fm, sÄ vi tog en longtailbÄt ut till Railay Beach, badade och bÀttrade pÄ solbrÀnnan. Vid halv tre, i begynnande ovÀder, Äkte Janne och jag tillbaka, vi hade bokat tid hos Popeye tattoo, precis bredvid hotellet.
 
 
Jag fick en rosa magnolia och han bÀttrade pÄ min 28 Är gamla svala, bamboo-tattoo, mÄste ju prova. Sjukt nöjd!
 
 
Nu Ă€r nĂ€stan allt packat och klart. Imorgon kommer vi hem ✈

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0