Plåtslöjd på Söder

Egentligen hade jag inte tid, men just därför blev det så viktigt...att göra nåt helt onödigt. Nån gång sent i höstas bokade jag och en kompis in en kurs i Plåtslöjd på Sensus vid Slussen. Hon jobbar som modist och jag är ju nyfiken på det mesta.
 
Imorse lämnade jag bilen vid stationen och tog tåget in till Stocholm, jag hade gått om tid så jag gick från Centralen till Slussen. Där väntade tre kreativa timmar.
 
Först fick vi göra en ljusstake:
 
 
Den blev inte som jag tänkt, men det må vara hänt...
 
Sen fick vi göra nåt annat. Jag tänkte att en ljuslykta i form av en krona kunde vara nåt 😃 Sagt och så småningom oxå gjort:
 
 
Den blev inte heller som jag tänkt, men kul var det 😁
 
 
Nu har jag bloggat på mobilen medan jag väntat på tåget som går varannan timme på söndagar. Mobilblogg innebär att det inte går att göra något åt bildstorleken, men det tar jag inget extra för.
 
Tack Tina för en rolig söndag ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0