Blå Pippi-tröja

Visst blev den lika fin som den gula!



                     

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja det blev den verkligen! Tack så mkt :) Vad kul! Påminn mig om pengar ikväll :) Puss

2011-02-18 @ 06:46:18
Postat av: Linda

Åhhh vad fin!

Precis en sådan jag letat efter sååå länge till min dotter.

Har du så man kan få tigga ett mönster/beskrivning!?

Snälla ;-)



Maila mig gärna i så fall



Tack på förhand!



Linda

Svar: Hej Linda! Jag har inte varit inne här på länge. Ge dig tillkänna om du ff är intresserad. Vänligen Gunilla
Gunilla Gustafsson

2011-03-10 @ 14:56:10
Postat av: Annika Sjöberg

hej underbar tröja och jag skulle väldigt gärna vilja veta vad en sån kan kosta respektive vad du tar för mönstret???? maila mig väldigt gärna för jag blev helt förälskad i denna tröja hälsningar Annika

2011-07-19 @ 08:13:06
Postat av: Marius Hansen

Hei!!



Hvilken fantastisk flott Pippi-trøye!



Har en mormor som har lyst til å sticka en sånn trøye til min dotter på 2 år...men har ingen mønster/beskrivning her i Norge.



Kan du sende meg mønsterbeskrivning på mail?



Hadde satt stor pris på det i allefall!



Med Vennlig hilsen Marius Hansen

Svar: Hej Marius! Jag har inte varit inne här på länge. Ge dig tillkänna om du ff är intresserad. Vänligen Gunilla
Gunilla Gustafsson

2012-02-06 @ 19:04:29
Postat av: Karin

Hej!

Undrar om du stickar på beställning?? Min dotter skulle gärna vilja ha en pippitröja :D

Om du är intresserad så kan du maila mig!

Mvh från en svenska i Norge :)

2012-04-24 @ 21:32:41
Postat av: Anonym

flot trøje...jeg står netop og mangler et pippi-mønster. Jeg vil blive glad for en kopi af dit mønster. Vil du evt maile det til mig på [email protected]
MVH Nina

Svar: Förlåt sent svar. harinte varit inne på min handarbetsblogg på ett tag bland annat pga flytt ... och därför ar mönstret nerpackat i någon kartong någonstans. Jag försöker få tag i en kopia av en tjej som fått det av mig. Är du ff intresserad så ge dig tillkänna igen. Vänligen Guggelutt
Gunilla Gustafsson

2013-08-01 @ 14:54:17
Postat av: Carina Kjönigsen

hej
Har letat med ljus o lykta efter ett Pippi mönster
Finns det möjlighet att få en kopia på mönstret
Uppge bara din adress så skickar jag betalning

Med vänlig hälsning,
Carina Kjönigsen

Svar: Förlåt sent svar. harinte varit inne på min handarbetsblogg på ett tag bland annat pga flytt ... och därför ar mönstret nerpackat i någon kartong någonstans. Jag försöker få tag i en kopia av en tjej som fått det av mig. Är du ff intresserad så ge dig tillkänna igen. Vänligen Guggelutt
Gunilla Gustafsson

2014-10-02 @ 12:34:21
Postat av: Carina Kjönigsen

Hej
Vore jättetacksam om jag kunde få en kopia
På Pippi mönstret
/ Carina
Hör av dig på [email protected]

2014-10-04 @ 10:42:03
Postat av: Carina Kjönigsen

Är jätteintresserad av en kopia på Pippi mönstret
/ Carina

Svar: Hej Carina! Har skickat en mail till dig där du kan svara med din adress :)
Gunilla Gustafsson

2014-10-04 @ 10:45:02
Postat av: Carina

Hej
Undrar bara om du har fått både min mailadress och min postadress
Hade mitt barnbarn på besök i helgen och hon frågade mig när hon kunde få sin Pippi tröja
Jag hoppas verkligen du kan hjälpa mig med en kopia på din fina Pippi tröja
MVH
Carina

Svar: Hej Carina! Jag har inte fått din adress. Jag skickar ett mail till dig så försöker vi lösa det. MVH Gunilla
Gunilla Gustafsson

2014-10-20 @ 10:58:32
Postat av: Anna

Hej!
Jag är jätteintresserad av Pippimönstret jag med.
Har letat med ljus och lykta efter det för att kunna sticka en tröja till min Pippitokiga dotters födelsedag.

2014-11-10 @ 19:14:42
Postat av: Anna

Hej!
Jag är jätteintresserad av Pippimönstret jag med.
Har letat med ljus och lykta efter det för att kunna sticka en tröja till min Pippitokiga dotters födelsedag.

2014-11-10 @ 19:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0