Oops, I did it again...

... och inte kan jag se lika sockersöt ut som Britney när hon sjunger det. Men hallå, jag kan läsa min egen blogg från igår och alla varningsflagg viftar i vinden! Ja, jag mår riktigt bra just nu, men varför ska jag dra åstad och överdriva då? Igår somnade jag strax efter kl.19.00, frös galet och grym värk i knät. Somnade med strumpor, t-shirt och extra täcke bredvid guben som inte mådde bra efter svin-sprutan. Vaknade vid 02.00-tiden och sparkade av mig extra-täcket, då var advents-stakarna i sovrummet släckta och gubben väck (han jobbade nattpasset). Tittade på klockan strax före 07.00 och tänkte att "oj, nu har jag sovit i 12 timmar", men vaknade först halv 10 och klev ur sängen, då låg guben och trynade bredvid mig igen. Värken i knät är borta och jag svettas galet istället, lock för öronen. Fint! Varför var det tvunget att knata långa rundan när jag kände att jag var för tunt klädd? Tror jag att jag är odödlig nu med två influensa-vaccin och antibiotika i kroppen? Hopplös är jag, totalt sjuk i huvet!

Ingen idé att gräma sig, nu får jag ta och skriva en avslutning på predikan till imorgon, hålla mig varm och lugn och ge 17 i att hitta på galenskaper bara för att jag mår lite bättre. Tanten är gammal nu och får hålla sig till gamla damers äventyr!

              
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0