Sjukskriven...

... och jag är inte så förvånad över det. Läkaren undersökte mig grundligt, hjärta, lungor, hals, klämde och lyssnade överallt ... och beställde en massa blodprover som jag ska ta fastande imorgonbitti. Det är njurar och lever, B12, blodfetter och hormoner i långa banor. Blev heltidssjukskriven till nästa läkarbesök den 26 november ... Lika mycket krypningar och domningar idag som förra veckan... trött över alla gränser.

Har legat i soffan sen jag kom hem. Nu har jag beställt lite spets-mönster som jag kan roa mej med under knyppel-jullovet för imorgon är det avslutning på knyppel-kursen. Hoppas jag orkar gå!

Nu ska jag försöka masa mig upp och göra nåt i matväg, nån variant på Wallenbergare tänkte jag... sen är det snart dags för fasta inför morgondagens provtagning.

Hepp hepp...

   

Kommentarer
Postat av: Snurran

Hoppas, h o p p a s, att de finner felen nu då... :-/

2009-11-16 @ 17:17:28
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0