Femtioårsfestande!

Tack alla ni som kom! Vi hade valt att ha en fest av det mindre formatet, så tack oxå alla ni som grattat, oavsett om ni var där eller inte! För er som inte var med kan jag berätta att vi var på Röda Caféet vid Vårby-viken. Maten var suverän, servicen toppen och miljön är fantastisk! Här kommer lite bilder, fler finns på Facebook.


Paket-öppning                                                      Mälarens skräck


                        
                         Förrätt: Hollandasiegratinerad avocado med bacon och räkor


Huvudrätt: Baconinlindad Laxtournedot med skummande champagnesås och smörslungad dillpotatis


Chokladtårta med vita marsipanrosor                 ... och ostbricka!

Eftersom jag inte bett gästerna om lov att publicera bilder på dem så visar jag bara några på ungarna här p bloggen, dem har jag lov av :O) Resten finns på Facebook, som sagt, och där måste man ju vara "vän" för att se dem!


                      


Idag har vi varit "på Lyran" ...dvs Café Lyran med våra kompisar som kommit hela vägen från Örebro. En toppendag... igen!


                     

                       


TACK ALLA för ett oförglömligt firande!!!

Kommentarer
Postat av: Eva [lovebaby71)

Ni ser ut att ha haft ett riktigt fint o mysigt 50 års firande!



Gratta gubben din i efterskott från mig även om han inte vet vem jag är.:=)



Ha de gott.

2010-04-18 @ 19:29:44
URL: http://myfamilylife.zoomin.se
Postat av: Snurran

Vilka trevliga dagar! Såg att er familj är med i veckans Ica-kurir förresten, också med firande, fast brölloppet dårå :-D

2010-04-18 @ 21:56:00
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Gunilla

Haha, bara festande i vår familj! Det är inte slut än ;O)

2010-04-19 @ 08:33:14
URL: http://guggelutt.blogg.se/
Postat av: Linnea

Underbara fest :) Tack själva, för mat och underhållning ;)

2010-04-19 @ 19:36:49
URL: http://hardpetersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0