JANNE 50 ÅR

Janne och jag började dagens äventyr redan inatt. När han slutade sitt kvällspass träffades vi i båtklubben. Han sjösatte båten på fredagsmorgonen och nu hade vi bestämt att sova årets första natt i båten.



Isen låg tunn runt båten när vi kröp ner i koj. Jag hade med mig fleece, sockor, vantar och mössa, men värmaren funkade så bra att det räckte med tröja, mjukisar och sockor. Jösses vad gott vi sov!!! Vi vaknade strax före 10.00. Då håll folk redan på att jobba med sina båtar på land, de ska sjösättas nästa helg (tror jag).

             

Vi lämnade "Namnlös" ensam vid bryggan och for hem för frukost, dusch och uppsnyggning. Snart ska vi ha fest för min snyggaste 50-åring!

            
                             
                               Han var söt redan då!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

en fråga hehe pappa är din snyggaste 50-åring vilka är dem andra? hahha



//puzzzzzzzz

2010-04-18 @ 21:22:36
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/
Postat av: Gunilla

:O) Han är min raraste 50-åring oxå...och min sexigaste :D

2010-04-18 @ 21:44:51
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0