Torsdag!

Började dagen kl 8.00 på psykiatrin, psykiatrikern höll med om att det är galet att man ska behöva fajtas så för att få komma och kolla av medicineringen av antidepressiva, i synnerhet som natriumet inte är så bra.  Hon skulle ta upp det på team-möte samt om hur det gått med ny BA för det var oxå inte ok att under ett helt år inte ens ha träffat sin BA ... åkte hem igen och satte mig att sticka en stund före jobbet. Torsdagsträffen idag, hann skicka lite mail och kolla av diakonins telsvar oxå. Sen till ReAgera-kliniken i Älvsjö för gruppsamtal om mat vid övervikt. Inspirerade mig till lite nyttig middag idag, kyckling med fullkornspasta och broccoli....



Ikväll har jag gjort klart andra armen på Pippi-tröjan. Nu måste jag ha tag i grönt och brunt garn innan jag kan göra framstycket. Har stickat ett par varv på den estniska spetssjalen oxå... är bra sugen på att börja med nästa, det är så vackra mönster och man undrar liksom hur det blir! Men jag ska hejda mig... det finns annat att göra oxå!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0