Andra halvan av måndan..

... gick den med. Låg till större delen i soffan och tog det lugnt, fixade middag och gick ut med Bamse. Vid 19-tiden dök Jannes småkusin från Kökar upp och vi snackade lite med honom innan vi kröp i koj allihopa.

Gick upp kvart över 6 imorse, då var gubbsen redan uppe. Jag fixade med djuren och snackade lite med gubbsen, kvart i 7 drog vi på oss skor och ev. varmare kläder och gick upp till garaget. Janne och hans småkusin åker till Grasse och Franska Rivieran nu på fm och tog bilen ut till Arlanda. De skulle hämta Jens på vägen så bilen "kommer hem" igen. Själv tog jag en sväng med Bamse. Nu har jag duschat och sitter med gröten, snart iväg till jobbet och dagens alla andra äventyr... Vill gärna få tag i en abetskamrat innan jag berättar för hela gruppen att jag tar tjänstledigt ett tag, fick inte tag i henne i telefon igår...

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0