Torsdag em

Linnéa med familj kom på en favorit i repris, dvs Linnéa lagar middag och Ängla räddar mig från monster. Ängla tillbringade mesta tiden med mig i sängen i vardagsrummet idag oxå, jättemysigt. Mamma och pappa kom förbi innan de åkte hem, Linnéa hade lagat så maten skulle räcka. Och jag gör alltid jätte-maräng-swisser...för går de inte åt så har jag att gå och snaska på i efterhand ;O) Och nu var det länge sen vi gjorde swiss så vi åt i stora lass, yummi yummi!

           


Nu har alla åkt hem. Jens har sovit typ tre timmar på tvåochetthalvt dygn så han tackade nej till skott-jobb inatt. Janne däremot jobbar ett extra nattpass. Nu tänkte jag plocka undan knyppeldynorna som står och samlar damm i vardagsrummet. Det tar nog några veckor innan jag kan sitta och knyppla igen, får ägna mig åt annat hantverk till ryggen stabiliserats, frivoliteter förstås, men jag tror nog att både broderi och virkning skulle funka nu, snart stickning oxå. Mamma hade med sig en tröja hon ville jag skulle sy ihop och sticka krage på...

Monica är på väg hit, hon sitter på flygbussen från Skavsta just nu. Ska bli mysigt att få rå om henne lite. Ska plocka fram rena sängkläder åt henne och så ska jag försöka få Jens i säng oxå, han ligger och snarkar i vardagsrums-soffan, han orkade inte gå ner för trappan utan somnade där han satt efter maten. Sandra däremot är ute och skottar inatt, men hon och resten av gänget får ju sova på dagarna. Det är så roligt att de fått jobb!

Kommentarer
Postat av: ing-britt

här har jag nog missat nåt vad har hänt med dig vännen ...kramizz

2010-02-04 @ 23:31:26
Postat av: Linnea

Å nu blev jag sugen på swiss, MUMS!

2010-02-05 @ 10:16:29
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Sabina

Åh, vad gott med swiss :D



Svar: Jo det händer ju att man fotar lite halvnakna bilder på dockorna men det handlar inte om att vi attraheras av dockorna utan vi ser det som konst och dockorna är ju väldigt fotogeniska överlag med välgjorda kroppar så :) Vi har en speciell kategori för det i forumet så folk som ser det som stötande slipper se det.



Skillnaden mellan bjd, dollfie och Unoa är enbart företagsmässigt. Bjd är samlingsnamnet för hela hobbyn medan namnen dollfie och Unoa är det som några företag väljer att kalla SINA dockor.

2010-02-06 @ 22:47:34
URL: http://faile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0