Polisen ringde...

... så det var väl bra att jag ringt in mig som vittne. Ingen annan hade stannat heller, men jag förklarade om min rygg och det gick ju lika bra per telefon. Jag berättade det jag sett, att lastbilen kom med full fart fast vi hade haft grönt i flera sekunder, att han inte ens bromsat, men att vi lämnat platsen efter att ha sett att det inte var några personskador.

Lilla Ängla ringde oxå. Hon pratar så bra nu! "Mommo ont i ryggen? Stackars dig", säger hon... Lilla gosan!

   

Annars har jag ägnat dagen åt lite ryggövningar, gått lite utan kryckor inomhus, tittat på "se upp för dårarna" som vi spelade in häromkvällen samt frivolerat. Gjort band till änglarna så man kan hänga dem i tex granen, fjärilar av restgarner som alltid blir över när man gjort nåt lite större, samt två bär - ett hallon och en jordgubbe. Ska göra blad till dem imorgon och fota dem så jag kan lägga in dem här.



Har bara tagit mina två doser smärtstillande idag, men nyss tog jag en snabbverkande för att kunna sova... Undrar vad som ska hända imorgon...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0