Kort om midsommar i bild


TÅRTAN!


valpen och Bilbo


Bilbo och valpen


Andra spännande djur som hälsar på (kopparödla)

Som vanligt lägger jag inte ut bilder på dem jag inte tillfrågat, men vi har haft en toppen-midsommar! "Bonden" och hans fru C, närmsta grannen, sonen med flickvän och inte minst "Örebroarna" M och hennes man! Janne hade lagat jättegod mat, potatisgratäng med grillad baconlindad lax, förrätten bestod av grillade jätteräkor, olika såser och melon. Efterrätten var den som vi numera klallar Midsommartårta! Ska se om jag inte kan lägga ut receptet sen! Vi satt på vår "dansbana", dvs altan, jättetrevligt sällskap, jättetrevlig eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Åter igen ett jättestort TACK för en toppen fin Midsommar med mycket god mat och jättetrevligt sällskap!! Vad snällt av er att inte låta "ormen" ligga kvar....Ha det nu så trevligt på bröllopet!

2010-06-26 @ 12:53:02
Postat av: Marianne

Kommentera kan jag göra i bloggarna men nu har jag redan glömt hur man gör....jag är hopplös Gunilla!

2010-06-26 @ 20:22:17
URL: http://maralutt.blogg.se/
Postat av: Linnea

Underbart :D Önskar mig denna tårta i födelsedagspresent ;)

2010-06-26 @ 20:45:30
URL: http://hardpetersen.blogg.se/
Postat av: djurvän

håller man en kopparödla sådär? NEJ, den kan göra sig av med svansen då, tappa den.dessutom bit de inte. Jättedåligt att göra så. Skärpning.

2011-08-11 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0