Bättre onsdag

Vitögat sprack under natten, ser inte så kul ut och gör oväntat ont, men i övrigt har dagen varit mycket bättre än igår. 3 timmar kurs i Outlook på Medborgarplatsen, sen hem en stund. Djuren fick komma ut.



Sen åkte vi hem till Bella med familj. Mysig em på gården.


Justin har fått en cykel!

                                
                                 Morfar "snurrar kolan" ....dvs blir yr!


Bella har tatuerat sig i helgen             Justin gungar högt upp bland fåglarna (se vingarna)


Monica "snurrar oxå kolan"

Sen lagade jag heta räkor åt oss. Efter maten fick jag dock lägga mig en stund och barns och djurs omsorg gör mig rörd. Jag fick låna Justins pratande bil, hans boll och pingvinen Pingu där jag låg på hans säng eftersom min "kola snurrade"... utan hjälpmedel dock, det blir så ibland. Fika bjöds det på innan vi åkte hem. Nu blir det sängtajm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0