Dårhuset

Jodå, jag trivs bra i min galna familj...ilj... ilj... ilj...



Såna här bilder dyker upp i min kamera ibland... Jag vet att fötterna inte sitter på tofflornas ägare... men vad i hela friden har hon på sig i övrigt? Eller står hon på händer? Bamse verkar leta efter ett huvud att pussa på ...



Trodde hon verkligen att hon skulle komma in i Bamses sovhörna? Med den häcken?



Jorå, det är mina BH:ar, men inte är det jag som hängt dom på tork här!!!



Så här tar jag emot gäster... fast bara ibland. Och det är inte alltid jag lyser med ögonen heller :D
... och Bamse är galen på dammsugaren så vi gömmer den under ett påslakan :0/



 Jag tog ett steg bakåt innan jag såg att det bara var ... chokladkorvar?


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hahahahahahahhohohohohohho

Underbara bilder!!!!

hahahahahahahihihiihihhheheheh

2010-10-20 @ 17:15:35
Postat av: Snurran

Haha, galen eller inte, skön är din familj iallafalloch det måste vara härligt att komma hem (eller öppna kameran) och få sig ett gott skratt emellanåt! :-D

2010-10-20 @ 18:21:35
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Linnea

Haha! Fasen vad kul :D

2010-10-20 @ 18:51:24
URL: http://hardpetersen.blogg.se/
Postat av: bekki

Haha håller med Snurran, skööööööööööön familj!

2010-10-20 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0