Slapp...

Sov ett par timmar i soffan, vaknade av att jag skakade. Inte det oxå!!! Masade mig upp och duschade, gick ut en sväng i snigeltakt med Bamse och gick sen in med kaffekorgen till grannen. Hon blev lite chockad när hon såg mig, vi satt och pratade en stund och undrade om hon inte skulle köra in mig till akuten, men jag avböjde. Hon hade tänkt bjuda med mig på en tur med några väninnor till "Prylboden" med efterföljande surströmming/rökta räkor. Det hade ju varit kul, men inte i min kondition.



Nu sitter jag och pillar i mig nån sorts pyttipanna. Ingen aptit, men det hjälper ju inte att få lågt blodsocker oxå. Ska lägga mig i soffan igen och se om nånting lättar...

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0