Vitsippa och Flätspets

Eftersom kvällens seminarium blev inställt pga lärarens influensa satte jag mig med arbetsprovet i knyppling istället. Det skulle vara inlämnad 6 april, men jag har fått dispens och ska höra av mig i mitten av april för att tala om hur det går. Gjorde klar Vitsippan...



.....och hann nästan klart Flätspetsen oxå. Sen är det ytterligare fyra som ska göras. Ska jobba vidare med dem i helgen, sen måste jag börja plugga igen.

                       

Biskop Eva Brunne skulle komma och ha mässa i vår skola idag... Det hade varit kul, men det glömde jag totalt bort i min knypplingsiver. Men frågan är om jag hunnit dit eftersom Monica ringde och hade problem att ta sig från jobbet pga strömavbrottet. Dagen har bara bestått i hundpromenader och knyppling...och en nyinflyttad granne som kom över och presenterade sig som journalist... hon ska intervjua mig om grannsämja imorgonbitti... får se om jag har nåt att säga! Våra hundar älskar iallafall varandra!

SOV GOTT! Det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0