Shopping! (varning för spindelbild)

Dan före lön! Perfekt! Janne och jag åkte först in till Strängnäs och pratade med the Phone House om att min nya fina mobiiiil ännu inte "hoppat igång" vilket den skulle gjort inom 24 timmar. Ett samtal och 20  minuter senare funkade den! Janne och jag fortsatte till KlädEtta och jag köpte två långtights, ett par byxor, tre tunikor och en hoodjacka, allt för en dryg tusenlapp. Ett par byxor till och ett par bra skor så är jag rustad för höst och vinter. KlädEtta passar mig perfekt, stora öppna lokaler och så dan före lön var det tomt och välsorterat. Janne hjälpte mig att springa med kläder för jag hade problem med foten i provrummet och han vet hur mycket jag hatar att köpa kläder. Jag är fet och ful i vanliga fall, men i ett provrum blir jag nästintill grotesk, har ingen form alls...

Sen åkte vi hem (till Sanda) och bjöd in grannen på lite äppelkaka. Efter det har jag försökt lära mig lite om mobilens funktioner vilket nog synts på Facebook. Sen har jag gjort en tofs till bruna babymössan.

                 

Har börjat på en vit tröja nu. Janne har börjat jobba på altan, vi ska göre ett större vardagsrum av den ursprungliga altanen. Han ropade ut mig för att visa ett praktexemplar av korsspindel... men jag tror den var död :O(



Nu ser jag plötsligt vad klockan är... laga middag kanske?

                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0