Vet väl hur dum i huvet man kan va!

...men blir lika ledsen varje gång! Hur dum kan man va? .... när man klliver snett bakom pumphuset? Hur dum som helst! ...eller så har man bara lite otur! Jag menade hursomhelst inte att sabba semestern.... men just nu vill jag bara hem till kryckorna!

       
                                          

....tycker lite synd om mig själv... men är ändå glad att inte är brutet vilket jag trodde den första kvarten i min ensamhet bakom pumphuset... i vägran att tillkalla hjälp! MAN ÄR VÄL INGEN GAMMAL KÄRRING HELLER!!!! ...eller så är så precis det man är!

Kommentarer
Postat av: Snurran

Äsch, vad trist, du som har varit så försiktig :-( Hoppas stukningen lägger sig fort! kram

2011-08-11 @ 19:03:51
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0