En söndag olik alla andra

Sov länge och såg sen gudstjänsten från Oslo domkyrka. Har hållit mig uppdaterad om det som hänt i Norge via datorn och TVn hela dagen... undrar över det där med internet, makt och ideologier. Samtidigt har jag njutit av att sitta ute i den svala blåsten och jag har kunnat brodera ostört under hela dagen. Är snart klar med "Indianflickan och vargen".

                 

Stickade klart framstycket på Änglas tröja imorse och har börjat på bakstycket. Den ser enorm ut och undrar lite över storlekarna. Thyras tröja ser oxå stor ut... men vi får se.

Vi är kvar på landet. Ska sova nu och gå upp tidigt imorgon och åka till jobbet härifrån. Måste hem och sminka mig och hämta kragen bara så jag tänkte starta härifrån runt 7.00...

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0