Shit pommes frites!

                                                                                  ... vad jag är TRÖTT!
      

Sov hur gott som helst inatt, men nu är jag så förbajat trött igen. Antagligen laddar jag för ledighet och jag längtar verkligen nu. Gårdagen var, som sagt, fantastisk. Att ha börjat jobba igen är kul, i alla fall så här långt, men det tar tid att komma upp i arbetskondition igen! Jag har varit borta från jobbet i över 2,5 år! Idag var jag på jobbet till halv tio och administrerade fram till lunch, skrev bla en utvärdering över bussresorna. Åt lunch ute med tre kollegor och hade sen ett sorgesamtal innan jag åkte iväg på ett hembesök. Handlade på vägen hem och kom hem strax efter fem, tog ut fåglarna. Satt och glodde en stund, ringde mamma och diskuterade hämtning av Bamse och lämning av fåglar och sköldpaddor. Värmde frysta crepes till middag och började sedan frossa i olika kaksorter jag köpt, fick i mig körsbärspaj från igår oxå. Satte mig vid TVn, men minns inte vad jag tittade på, började titta på en engelskspråkig Wallander, men det gick bara inte! Wallander pratar svenska och inget annat! Nu har jag kollat igenom lite mail och tänker nanna... skulle nannat för länge sen men har försökt hålla mig vaken för att få sova till 8.00 iaf. Imorgon jobbar jag till 19.30 så jag vill inte gå upp för tidigt om jag ska ha bra ork till dess.

Nej, nu sängen!                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0