Ej aktiv!

Min blogg funkar inte! Jag kan skriva i den men inte läsa den!!! Har mailat kundtjänst och hoppas att de löser problemet!

Men jag har varit aktiv idag! Vaknade före 5 och kunde inte sova, gick upp efter 7. Morgonrutinerna i ultrarapid och strax efter 10 var jag på Hornbach. Schweja-schweja låter det arabiska ordet för sakta-sakta, eller långsamt-långsamt. Jag gick runt bland krukor och pelargonior, kom hem med krukor för att kunna dela clivian, plantera om hibiskusen och oliven samt orkidéjord, medelhavsjord och vanlig blomjord. Handlade på Willys oxå, det var tomt i kylen och imorgon har jag lovat korv stroganoff.

                                    

Eftermiddagen ägnade jag åt omplantering av blommor samt fönsterputs. Långsamt-långsamt. Det var skönt att låta det ta tid. Fåglar och hund har varit ute med mig hela dagen.

Nu är Janne ute med Bamse, jag har skönt-ont i hela kroppen och är jättetrött efter insatsen.

Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0