Kick off i Östergötland

Nyss hemkommen. Det har varit bra dagar på stiftsgården Vårdnäs i Östergötland. Tycker vi har uträttat en hel del bra på pappret som nu ska omsättas i verkligheten. Känner dock att jag inte är riktigt närvarande pga nervositet inför den förestående operationen. Men snart är det gjort och jag ser verkligen fram emot att får börja mitt nya liv.
 


Tog en liten egen promenad igår innan middag, stod och njöt av fåren och hittade två vårtbitare. De har väl nån säsong just nu??? Sen satt jag vid Kinda Kanal och försökte suga det sista ur sommarvärmen innan middag. Det börjar bli höst i luften.
 
Jens hämtade mig från bussen när vi kom hem och vi hämtade en glad Bamse tillsammans från dagis. Nu har Bekki bakat en kladdkaka och vi ska ha myskväll ikväll! Janne är på konferens med sitt jobb och de ska visst mötas klockan 7 imorgonbitti iförda oömma kläder! Såna roligheter slapp vi!
 
På återhörande <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0