Nu känns det lite jobbigt...

Det hopar sig... och hela tiden aktiviteter som gör att jag inte tar mig ledigt. Skulle behöva fokusera och tänka lite.

Idag har vi haft mötesdag, fixade undan lördagens StillaQ så att allt är iordning till höstens omgång. Lunchmusik med soppa, småplock och så iväg på utbildning på Stiftet. Det blev sent så jag sprang därifrån för att hinna hämta Bamse.

Så trött när jag kom hem! Törstig. Hungrig. Åtgärdade det först och sen började paniken komma smygande. Det är lite mycket nu, egentligen bara kul saker, men kanske lite för mycket kul på en gång både på jobbet och privat. Dessutom kom messet från PV att nu fanns det billiga flygbiljetter att boka till Egypten, 10-17 april. Det blir perfekt! Men jag missade att boka idag och hoppas det finns kvar imorgon för jag vill verkligen flyga med henne. Sen är helgen fullbokad av skoj samtidigt som jag måste ge mig utrymme att skriva en predikan till 4 mars. Men det är ju så många frestelser på vägen!

Nej, jag ska inte tänka på det nu. Jag ska ta lite glass och sitta en stund framför TVn med Bekkis sockor. Imorgon blir det fasta och därmed basta! Ska på buk-röntgen på morgonen, sen ska vi meka egna semlor på caféet tänkte jag. Det BLIR bra!

                                                           


PS... nån härmas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0