Softish lördag

                     
                            "Hon kom utför ängarna" är flickan med blommor.

Hade i morse bestämt mig för att bara göra det som föll mig in ... och det har jag väl lyckats med. Hade en önskan att fortsätta med knypplingen "Hon kom ut för ängarna" som jag påbörjade för 1,5 år sen, men det blev lite annat. Jag möblerade om i frysen, körde ett par tvättmaskiner, städade köket och gjorde rent hos fåglarna + dammsög övervåningen. Sen gjorde jag klart Lottas muddar och började med en blåbärsmössa för att kolla storlekarna till Ängla och Thyra ... och gjorde faktiskt klar den! Det gick fort. Ska göra den större storleken till flickorna.

                             

Bekki bjöd på en pancake när hon och Tim gick upp på eftermiddagen. Gottigotti med sirap och blåbär.

Nu ska jag gå ut med Bamse en kortis och sen fixa kyckling till Janne kommer hem från jobbet ... sen är det dax att börja med jordgubbsmössa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0