Andra bullar


Före                                      ...under ...                               ... efter!

Ja, så mycket plugg har det inte blivit... men lite. Skrev ner gårdagens intervju, gick ut med Bamse och åkte till frissan. Köpte mjölk, rårörda lingon och smör så jag kan äta uppvärmda köttbullar imorgon (saknade  verkligen lingonen igår) och baka bullar ikväll. Sen åkte jag hem, gick ut med Bamse och gick förbi brevlådan. Fy fabian säger jag! Det är ingen bra reklam för Evelina när man plockar upp ett tiotal mögliga tidningar ur en överfull brevlåda. Kan de inte ge upp efter typ tre oupplockade tidningar? Hittade två mögliga brev från Anticimex oxå, de ville att vi skulle teckna en försäkring mot äkta svamp??? Ja, den växer uppenbarligen i brevlådan! Ska prata med Janne om att vi behöver införskaffa en ny låda omgående, helst i plast för denna är nu både rostig och möglig nu.

               
                 Ivrig Bamse hälsar mamma välkommen hem!

Sen gjorde jag tacos utan bröd och bakade bullar. Bullar med kardemumma i degen och fyllda med nougat och marsipan som jag köpte på willys igår. Här ska mumsas!


          

Nej, nåt mer plugg blir det inte, så jag slå mig till ro med stickorna och TV:n... Jag har ju faktiskt semster!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vad fin du blev i håret Gunilla!!



Å BULLARNA ser minsann supersmarriga ut.



Kram

2012-01-04 @ 18:56:31
URL: http://morsaneokay.blogg.se/
Postat av: guggelutt

Tack och tack <3

2012-01-05 @ 17:16:41
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0