Långtråkigt!

...det trodde jag verkligen inte skulle vara möjligt, men jag har så tråkigt så jag får panikkänslor!

Igår satt jag med böckerna hela dagen, åt sent och satte mig vid TV:n och stickorna. Pratade en timme med en kompis i telefonen. Imorse när jag vaknade gick jag ut en lång promenad med Bamse.... hela tiden pickande i magen att det är så tråkigt!

Nå, jag har en massa saker att se fram emot trots allt, så nu är det bara att bita ihop och göra det jag ska. Idag ska jag upp till Stockholm för en sista intervju, handla lite mat och åka ner hit igen. Imorgon är det frissa-dax. I övrigt är det bara att se till att uppsatsen blir klar så jag kan köpa/låna lite roliga böcker eller nåt! Gå på bio, mässor och muséer! Inget mer plugg i vår tack!

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0