Slutseminarium

Jobbat hemma idag, jobbade på oppositionen på em. Gått ut några rundor med Bamse. Halv fem slutseminarium i uppsatskursen. Den uppsats jag skulle opponera på och har lagt ner så mycket jobb på blev inte av idag, han blev magsjuk och det fick jag veta 30 minuter innan jag åkte hemifrån. Med facit i hand var det kanske lika bra för det blev tungt ändå. Nu blir det opposition med bara honom, examinator och mig så småningom. Hoppas få besked snart om jag blev godkänd, men det kändes bra. Hade ett bra samtal med min opponent och lärarna verkade positiva. Janne hämtade mig i Hagsätra vid nio och vi åkte till Donken, var så himla hungrig. Sen blev jag illamående för jag åt för mycket för snabbt, men efter en skogspromenad med Bamse i vår vita skog kändes det bättre.

                                

Uh...SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0