Kärlek och sexualitet del 2

                         

Idag fortsatte den spännande konferensen med imamen som pratade om sexualitet i Koranen, sen var det paneldiskussion med biskop i svenska kyrkan, imam och en rabbin under utbildning, en frikyrkopastor och sexologen Malena Ivarsson. Efter lunch fortsatte samtalen och då fick vi åhörare vara mer delaktiga med frågor. Jag är jätteglad att jag gick på den här konferensen trots att jag eg. inte har hälsan riktigt och eg. inte tid efter min sjukfrånvaro.

Jag var på jobbet kl.3 och deltog i diakonimöte, sen satt jag med lite uppgifter, bla andakt till imorgon, fram till halv sex innan jag hämtade Bamse.

Hemmavid värmde jag på rester från igår och satte mig sen i telefonen. Pratat med Su 1,5 timme och en av "mina" ungdomsledare från Spångatiden ytterligare en halvtimme. Känner mig lite mosig och ska ut med Bamse nu så jag får sova. Måtte eländesförkylningen vara bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0