Allhelgona

Skön sovmorgon. Bamse fick komma ner i sängen vid femtiden och vi snusade gott till halv10, då gick jag upp. Bamse kom strosande en halvtimme senare och då tog vi en timslång promenad. Jag gjorde rent hos fiskar och fåglar samt tog ut Bamse en sväng till innan jag åkte till jobbet. Öppet för ljuständning i kapellet samt mässa kl 15.00. Hem och hämta Bamse när jag slutade kl 17.00.
 
Mötte upp Monica och Linnéa med hela familjen på Skogskyrkogården där vi besökte våra två gravar - syrran/mormor/morfar/moster och farmor/farfar. Sen skildes vi åt. Monica och jag åkte hem till henne och åt en god laxmiddag tillika pannacottadessert med R2. Det blev en härlig dag.
 
 
Bamse och jag har varit ute kvällsrundan och han sover som en stock. Han är lite mörkrädd och han var inte helt bekväm på kyrkogården. Han la sig snabbt tillrätta redan i bilen och slumrade in på en gång.
 
 
Snart ny dag och nya äventyr!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0