Dan före dan före....

Pack- och shoppingdag. 
 
Janne tog ut Bamse igårkväll, jag somnade typ 20.00 och vaknade halv tio imorse. Jag var helt slut efter begravningen i Örebro. Man vänjer sig inte vid att vänner går bort! Tack och lov för det!
 
Bild som Marianne själv lagt upp på Facebook. Kände mig fri att sno den <3
 
Janne tog ut Bamse och släppte honom lös i skogen så före en sen frukost fick jag bada vår lille grabb från topp till tå.
 
 
Sen åkte vi till Gullvi´s och köpte garn, till apoteket och köpte "bra-för-magen"-grejer och vidare till Farsta. Där köpte vi bla CD-skivor och jag har nu hela em och kvällen laddat ner bilder på skivorna som säkerhets-CD för att kunna tömma minneskortet i kameran. Det tar tid. Vi kom även hem med en leksak till Ragnar, T-shirts till Janne och så hann vi fika på Wayne´s coffe.
 
 
Eftermiddagen har vi ägnat åt att tvätta, packa och ladda ner bilder. Jösses vilken tid det tar! Men jag vill gärna ha ett tomt minneskort med mig. Ingen vits med att köpa ett nytt för då tömmer man ju aldrig minneskorten. Å andra sidan, om man ska resonera med sig själv, så är det kanske lättare att förvara minneskorten jämfört med alla CD-skivor... men iaf jag bläddrar mer sällan i datorn b:)land bilderna mot alla album jag satt och gjorde fram till 2006...hur skulle det då bli om jag sparade minneskort? Då skulle jag väl aldrig titta på bilder?
 
Jaja, datorn tuggar på, jag är inne i juli, vackert så långt ...   
 
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0