BRÖLLOP

 
Svårt att säga nåt. Det har varit en fantastisk dag! Monica och Arto gifte sig i Spånga kyrka och det var så vackert! Sen åkte föräldrar, morföräldrar och bestman + brudtärna och åt middag på Engelen. Nu festar alla utom mina föräldrar, Janne och jag i en lokal i Gamla Stan. Jag kände att jag inte riktigt stod pall för en fest oxå efter denna fantastiska dag. Jag läker fint, men en så pass stor operation måste få ta sin tid att läka i lugn och ro. Janne har redan lagt sig, han sov bara två timmar efter sitt nattpass eftersom vi fick Ålandsfrämmande. När jag kom ur duschen satt hans småkusin med dotter och flickvän i vardagsrummet. Jag trodde de skulle komma senare för att hämta vinterdäck de beställt. Jag pratade med dem en stund, sen väckte jag Janne.
 
När de åkt övade jag lite på sången:
 
 
Bekki spelade in den som video på kameran för jag ville så gärna höra hur det låter när jag sjunger... och det var ingen trevlig upplevelse. Nåja, nu vet jag iallafall.
 
Men det var ju inte det folk kommit för, utan det var för att vara med och dela glädjen. Kyrkan var nästan fullsatt. Monica var så vacker och Arto så stilig.
 
i
 
Nej, Janne har redan lagt sig, jag ska ta ut Bamse och krypa i koj. Dagen har varit underbar!
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag skulle gärna vilja ha dig inspelad på video när du sjunger!!

Kramar!

Svar: maila mig så kan jag maila vidoen till dig. Alla mailadresser har fallit bort sen datorn kraschade :O(
Guggelutt

2012-09-29 @ 23:14:39
URL: http://maralutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0