Trött onsdag!

Gick upp 8.00, tog ut Bamse och körde honom till dagis, sen åkte jag hem och åt frukost och gav de andra djuren mat. Ringde lite, svarade på ett par mail och åkte upp till kapellet. Tog reda på lite fakta och tips kring ett pyssel vi ska ha på StillaQ, nämligen att dekorera askar, och gick sen och lunchade med en kollega innan Caféet.
 
 
Idag fick vi besök av en clown! Hon berättade om clownens historia och kom in på den kristna clownen innan hon visade oss clownens olika ansikten. Till sist sminkade hon sig framför oss och bjöd in oss till clownandakt. Det  var hur bra som helst och det uttrycktes önskemål bland gästerna om att vi skulle anordna clownkurs/clownskola! Varför inte? 
 
 
Efter caféet hade jag besök och halv sju åkte jag hem. Janne hade förberett maten så jag lagade den medan han letade resor till i vår. Sen har vi letat resor, men inte hittat något, och pratat.
 
Nu ska jag ut med Bamse Bus och Janne kryper i koj. Han har sista fm-passet i skiftgången och går upp tidigt..  Och jag bara önskar att jag kunde sova mig pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0