Grattis Monica!

 
Jag kunde ju skrivit i morgonens blogg att min äldsta dotter faktiskt fyller 30 år idag! Men jag tänkte att det kan jag väl skriva nu ikväll istället då vi varit på överraskningsfest på Söder i Stockholm som Arto fixat till. För min del har dagen varit väldigt lugn, har mest knypplat och gått korta promenader med Bamse som varit magsjuk, men klockan 17.00 satte jag mig i bilen och åkte in till Stora Staden. Jag lämnade bilen i Nacka och åkte med Jens in till restaurangen där vi satt ett 20-tal släktingar och vänner och väntade på lill-Stånkan som inte hade en aning om att vi invaderat Tre Indier.
 
 
Kvällen blev inte så lång, men desto trevligare. Alla ska ju upp till jobb imorgon, och vi som inget jobb har hade ensamma hundar hemma.
 
Jag tror och hoppas Monica blev nöjd. Hon såg väldigt överraskad ut när vi ställde oss och sjöng när hon kom in på restaurangen, precis som en överraskningsfest ska vara!
 
                                                                           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0