En dag på jobbet

Ja, tänk så härligt att jag kan skriva det! Det känns som evigheter sen, men den som väntar på nåt gott...! Jag har blivit så välkomnad, kramad, presenterad och handskakad, massor av namn och ansikten som nu ska paras ihop rätt nästa vecka också, lunch med kyrkoherden, eget skrivbord, nycklar, "blippar", rundvandring, parkeringstillstånd, telefon och dator, koder, inbokning av möten, schema... Jag mår så gott och känner mig så välkommen!
 
 
Och den tidiga morgonen bjöd på sina underverk...
 
 
Och det hade gått så bra med Bamse på dagis. Han kommer ihåg rutinerna och fann sig till rätta direkt!
 
                  
 
Nu ska jag ta en långis med Bamsen och lägga mig tidigt. Jag är härligt trött!
 
Bilder från igår

Kommentarer
Postat av: Teddy

Så härligt Gunilla, glädjs med dig
Kram Teddy

Svar: Tack Teddy, det känns så bra :)
Guggelutt

2014-09-05 @ 22:40:34
Postat av: Teddy

Förstår det verkligen! Jättekram

Svar: Tack :O) Kram!
Guggelutt

2014-09-06 @ 02:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0