Ersta

Det blev sent inatt. Tåget anlände Södertälje syd halv 12, 17 timmar efter att vi åkte på morgonen. Först åkte vi till Jannes jobb och hämtade min bil, sen åkte han hem och jag till Huddinge. Jag var dödstrött men sov illa under de få timmarna nattvila som bjöds.
 
Utsikt från Ersta
 
Ersta kyrka
 
Men jag vaknade ändå före väckarklockan, gick upp och duschade... och överlade med mig själv huruvida jag skulle ta ledig förmiddag eller inte. Beslutet blev inte så svårt för även om jag var dödstrött så var jag samtidigt ff superspeedad så jag åkte iväg och det ångrade jag inte.
 
Lunch - tonfiskbaguette och Jappchoklad inhandlat på Lunds Centralstation
 
Skoldagen blev jättebra, sen åkte jag till jobbet för sorgegrupp, hämtade en överlycklig Bamse från dagis och åkte hem.
 
Lugn kväll!
 
Zzzzzzzova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0