Knyppling på Skansen

 
Det har varit en kanondag. Var väl inte helmuntert när jag valde att gå upp kl 6.00, en halvtimme före väckarklockan. Jag duschade, lagade ett hål i tröjan jag tänkte ha och satte upp knypplingen, åt frukost och tog ut Bamse och gav mig av.
 
 
Bamse skulle få vara hos Linnea medan jag åkte på knyppel-uppdrag. Pendel, buss och spårvagn så var jag på Skansen halv elva.  
 
Varje år i augusti har Skansen lin-dagar och Föreningen Knyppelpinnarna brukar vara där. Jag har som ambition att vara med på så mycket som möjligt för att kunna sköta mitt uppdrag som ordförande på bästa sätt, att hänga med idag var toppenkul, synd att det bara kan bli en dag.
 
Vi inväntar massorna 
 
 
Spårvagn, buss och pendel tillbaka till Kallhäll där Ängla och Thyra bjudit in mig på tacos. Maten fick Linnea och Mattias fixa medan jag gosade med barn och hundar. Monica och Nova var oxå där.
 
Minou har blivit rätt stor!
 
Bamse har som vanligt koll på Agnes, katten...
 
 
Skjutsade hem Monica och Nova innan jag åkte hem... försöker hänga med i "Hypnotisören" men jag ska kanske krypa i koj istället.
 
 Tack för en härlig dag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0