En inte helt vanlig måndag

Tillbaka i jobbet igen. Snodde denna bild på Facebook, tyckte den passade så bra in efter en semestervecka.
 
 
Men det kändes bra att komma tillbaka. Avspänd kunde jag ta tag i de stora uppgifterna. Praktikantschemat blev klart så långt det går med den info jag har nu, och den skickades iväg till min kollega som ska träffa praktikanterna. Folk som velat anmäla sig till utflykten till Parken Zoo ringde jag för nu är det klart att vi kan utöka platserna. I övrigt möte och en hel lunchrast! Nöjd!
 
Klockan fyra bröt jag upp, hämtade Bamse och åkte för att träffa lilla Nova. Hon är inte så liten längre! Hon växer så det knakar!
 
Siesta på maten                                          Armbrytning med pappa
 
Nyfiken på världen                               Stolt mormor!
 
 
Kom hem sent omsider och packade väska. Nya äventyr stundar... som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0